תושב באר שבע והדרום? הכן את ביתך לקיץ

תושב באר שבע והדרום? הכן את ביתך לקיץ

עוד מעט יגיע הקיץ ואיתו יגיע שעתם של המזגנים, לא יהיה בית בו לא יעבוד המזגן לפחות מספר שעות ביממה אם לא כל היום והלילה. צריכת החשמל תעלה ואנחנו נרגיש את זה היטב אך בזמן שבחוץ יהיה חמסין כבד, בבית נהנה ממזג אוויר קריר ונעים. טיפים נוספים תמצאו באתר של קירור מוטי.

השאלה הגדולה והחשובה היא, האם המזגן שלנו כבר מוכן לפעילות, האם הוא נקי מספיק והאם הוא עובד בצורה תקינה בשביל שנוכל להשתמש בו במשך שעות וימים רבים. לא היינו רוצים לגלות באמצע יולי שהמזגן הפסיק לעבוד ועלינו לחפש טכנאי מזגנים שיתקן אותו, בוודאי שלא היינו רוצים להתעורר באמצע הלילה ולגלות שהוא שבק חיים ואנחנו צריכים לקנות מזגן חדש.

לשמחתנו יש לנו מעט טכנאי מזגנים שמוכנים ויכולים לספק לנו עבודה תוך זמן קצר. מדובר בטכנאים שמתחלקים לשניים, יש כאלה שמתעסקים אך ורק במזגנים, מדובר בטכנאים מטעם החברות עצמן או בטכנאים שרכשו הכשרה לתיקון מזגנים מסוגים ודגמים שונים, כמו כן מדובר בטכנאי מזגנים שמתמחים בתיקון של מכשירים חשמליים נוספים, כך למשל יש לא מעט טכנאי מזגנים שמתמחים גם בתיקון של מקררים, מכשיר חשמלי נוסף שבלעדיו אנחנו לא יכולים לתפקד באופן סביר.

חשוב לציין בשני המקרים, מדובר במכשירים יחסית מורכבים, שאם הם אינם עובדים, הרי ששגרת החיים שלנו עלולה להיפגע בצורה קשה, במקרה של מקרר מדובר על שגרת חיים כללית, במשך כל השנה, במקרה של מזגן, מדובר בעיקר על שגרת החיים שלנו בקיץ.

אז איך אנחנו דואגים שהמזגן יהיה מוכן לקיץ? ראשית אנחנו מפעילים אותו ומוודאים שהוא עובד כראוי, שנית, אנחנו מנקים אותו, במהלך השנה המזגן סופג אבק ולכלוך מבפנים ויש לנקות את הרשתות הפנימיות שלו, כך תהיה זרימה טובה יותר של האוויר כלפי חוץ. שלוש, אנחנו מוודאים ששום דבר לא חוסם אותו מבחוץ או מבפנים, ארבע, מוודאים שיש לו מספיק גז בשביל לעבוד.

כאמור אנחנו יכולים למצוא לא מעט טכנאי מזגנים ומקררים במידת הצורך, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין אחד מהם לפני שהקיץ מתחיל בשביל לוודא שהמכשירים עובדים כראוי.